مجموعه مالتی مدیای کریستیانو رونالدو
نوشته شده توسط : زپو

 مجموعه مالتی مدیای کریستیانو رونالدو


اگر طرفدار کریستیانو رونالدو هستید و می خواید همه چی رو در مورد فوتبالیست مورد علاقه تون بدونید این مجموعه استثنایی یه سوپرایز استثنایی برای شماست! تو این مجموعه زندگی ورزشی و حرفه ای رونالدو به بهترین و کامل ترین شکل ممکن توضیح داده شده و شما می تونید با دیدن این مجموعه شخصیت ورزشی رونالدو رو کاملاً بشناسید. تازه این فقط یه قسمتشه! با دیدن این مجموعه می تونید به دنیای شخصی رونالدو وارد بشید و کلی اطلاعات از زندگی خصوصی رونالدو بدست بیارید! اینکه به چه چیزایی علاقه داره، چه ماشینی سوار می شه، دوست دختراش کیا هستن، ثروتش چقده و چطوری زندگی می کنه و کلی چیزای دیگه! 

این مجموعه کامل ترین و با کیفیت ترین مجموعه موجود از زندگی ورزشی و شخصی کریستیانو رونالدو به زبان فارسیه و به صورت کاملاً مالتی مدیا و چندرسانه ای طراحی شده و گرافیک و محیط کاربری خیلی جذابی داره که مطمئناً از دیدنش خیلی لذت می برید!

اگر هم خودتون فوتبالی نیستید یا اینکه طرفدار بازیکن دیگه ای هستید، می تونید این مجموعه رو برای کسی که دوستش دارید سفارش بدید و با این هدیه استثنایی سوپرایزش کنید!


بخش های مختلف این مجموعه

زندگینامه:شرح زندگی و سرگذشت کامل رونالدو از تولد تا ورود به دنیای فوتبال و تبدیل شدن به یک فوق ستارهفوتبال باشگاهی:تمامی فعالیت های باشگاهی رونالدو از زمان حضورش در اسپورتینگ لیسبون تا ورود به منچستریونایتد و پیوستن به رئال مادرید و دستیابی به افتخارات متعدد با این تیم  فوتبال ملی:توضیحاتی کامل از حضور رونالدو در تیم ملی پرتقال و بازی های ملی اش از ابتدا تا جام جهانی 2014 برزیلسبک بازی: معرفی و تشریح کامل سبک بازی ویژه و منحصر به فرد رونالدو به صورت کاملاً فنی همراه با جزئیات دقیقزندگی شخصی:همه چیز درباره زندگی شخصی رونالدو شامل سبک زندگی، ثروت، روابط عاطفی، خانواده، کمک های بشردوستانه، فعالیت های تبلیغاتی و تجاری و ...آمار و ارقام:کارنامه حرفه ای رونالدو در هر دو حوزه باشگاهی و ملی شامل تعداد بازی ها و گل های زده به صورت کامل و به تفکیک سالافتخارات:معرفی جوایز و افتخارات حرفه ای رونالدو شامل جوایز و افتخارات باشگاهی، ملی و شخصی از آغاز تا سال 2014

 


خرید و دانلود  مجموعه مالتی مدیای کریستیانو رونالدو






:: برچسب‌ها: فوتبال , کریستیانو رونالدو , رئال مادرید , منچستریونایتد , مالتی مدیا , مجموعه چندرسانه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: